Բնագիտության հաշվետվություն

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։
բնագիտություն
2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Հետաքրքիր էր՝ Ավստրալիայի հայտնագործումը
Դժվար նյութ չկար:
Հեշտ էր՝ Անտարկտիդա

Կուզենայի, որ լիներ կենդանիների մասին տեղեկություններ։

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։
Սնկեր
Բակտերիաների դերը բնության մեջ
Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը
Լույս և ձայն
Գետեր, լճեր
Ապարներ և օգտակար հանածոներ
Զատկածեսն ընտանիքում
Խնայե՛նք բնական պաշարները
Կանաչիների մասին
Ծաղկի սածիլների մասին
Հողը
Չրերի օգտակար հատկությունները. Նախագիծ
Մաքուր պահենք մեր օդը
Մարմիններ, նյութեր, մասնիկներ
Ավստրալիայի հայտնագործումը
Ամերիկայի հայտնագործումը. մաս 2
Ամերիկայի հայտնագործումը. մաս I
Ճանապարհորդություններ Աֆրիկայով
Շուրջերկրյա ճանապարհորդություններ
Տեղանքի հետազոտում. Կողմնորոշում

Մայրցամաքներ և օվկիանոսներ․ամփոփիչ առաջադրանք

Իմ բույսի մասին

Ավստրալիա

Անտարկտիդա

Հարավային Ամերիկա

Հյուսիսային Ամերիկա

Աֆրիկա

Եվրասիա

Մայրցամաքներ, աշխարհամասեր

Երկրագնդի բույսերը և կենդանիները

Ինչպե՞ս է մարդը վերափոխում շրջակա աշխարհը

Մենք էլ ենք բնության մի մասնիկը

Իմ երկրագործական ամառը

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Առօրյայում քեզ շատ հարցեր են տալիս դպրոցի մասին, թե ինչպե՞ս ես սովորում, լավ թե՞ վատ: Նրանք կարող են քեզ հարցնել, թե դու գիտես օվկիանոսները կամ մայրցամաքները: Այդ ժամանակ շատ ամոթ կլինի, որ դու չիմանաս մայրցամաքները կամ օվկիանոսները:
Այո ինձ պետք է գալու բնագիտությունը ճամփորդելու համար։ Ինձ հաճախ հարցնում են դու ի՞նչ գիտես օվկիանոսների և մայրացամաքների մասին։ Ես շատ եմ սիրում բնագիտություն առարկան։ Բնագիտությունը նաև ինձ պետք է գալու բուսաբանության մեջ, որովհետև մենք գիտենք թե ինչպես հող մշակել և բույսեր տնկել։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
Ես մասնակցել եմ բոլոր բնագիտական ֆլեշմոբներին:
Ես մասնակցել եմ բոլոր ֆլեշմոբներին բացի 3 ֆլեշմոբից։

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում, հղումը տեղադրել։


7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։
9/10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *